Friday, December 12, 2008

domey ??..episod 4

~~ lupa nak cite kat kawan2... alah y saya letak BLOG nie nama 'domey' ...... aaaa... lupa pulak awak semua nie.. ok ok ok saya citer ok !! he he he ... sebenarnya yang domey tu perkataan dari ' COMEL" sebab mama tu lah suka call saya comel masa saya small lagi.. pas tu disebabkan saya ni small , cute time tu ....jadi mama terpanggil lah ' domey ' !!! tu yang lekat domey !! he he he ...
tu dulu but NOW mama call saya IVA , DAYANA , BABY !! kira domey dah tak da !!!...
tu yang saya letak nama blog ni ' DATU DOMEY " ( aku comel ) ....tapi mama tu ada lagi nama panggilan kat saya but just saya jer yang tau n orang dalaman sebab nama tu funny ... he he he . mama tu suka sangat kacau saya tau !! tapi saya tak marah pun ...

~ itu lah makna dia yer ~

No comments: