Wednesday, January 28, 2009

atu budak pandai..episod 14



kawan semua mesti ada yang dah big gal or big boy kan.. eee.. best nyer n mesti kawan semua dah pegi school macam kakak n abang yang lain... !!! mama kata saya ni dah umur 21 bulan 1 minggu... he he he dah big gal kan...!!?? maknanya tak lama lagi saya kena pegi scholl gak lah yer... bestnyer...nanti leh jumpa teacher.. emmm macam aunty sue saya tu...dia teacher..!! .
kawan2 tau tak sekarang ni saya dah pandai cakap sikit n mama always teach saya ... saya always kena study..!!!
  • apple, purple, yoyo, book, bottle, bee,bird,turtle,zebra .. macam2 lah !!!
  • he he he.... saya pandai cakap nama keta mama tau.. "GEN 2 '
  • pak alang pun saya dah pandai sebut.....
  • mak su pun saya dah pandai sebut tau...!! tapi saya ada gak panggil dia AIN lagi..he he he..
  • untuk bulan ni.. saya dah pandai buat macam2 ...saya climbing sofa n twist jump..
  • saya eating rice and fried fish ( mmm fresh fish atuk fishing frm Penang & Sg.Pahang )..
  • saya luv to eat corn ....!
  • saya luv to drink ribena or juice using straw.. mmm ..mama ada belikan new cup..
  • time napping pun saya dah set time..he he he.. saya will call mama if saya sleepy..
  • if handphone mama bunyi... saya will help mama ambik kan.. !!
  • saya help mama buat choc cookies ... saya tolong letakkan choc chips tu.. SEDAP tau !!!
  • nanti mama n papa kena beli NEW TOYS n NEW BOOKS for me n NEW clothes n NEW shoes sebab saya dah big GAL...!!
everyday saya akan study...wit papa, mama n mak su saya ..yer lah atuk busy ...
kalau saya dah bosan baca.. nanti saya buat color or drawing sebab mama ada belikan crayon, pensil n pensil warna untuk saya ..n saya punye coloring book n drawing paper.. he he he... pas tu mama suka beli DVD untuk saya gak !!!... saya suker counting,shapes, color and songs DVD... saya
ng MAMA ...!!! tapi PAPA pun saya sayang !!!....!!

nanti saya sambung lagi yer citer ngan kawan semua ...
masa untuk saya minum susu sedap saya tu...
mama dah buatkan n still warm tu... ok da da da da..
muakkssss untuk semua n luv u !!..

No comments: