Wednesday, January 28, 2009

berlari @ dataran..episod 15

hi kawan semua ..ni mama yang record masa on 1st Jan 09, masa tu dah malam n papa yang ajak kami pi round2 then sunddenly papa said nak show saya Dataran Merdeka n BIG clock..he he saya excited sangat n ramai kids yang cute cam saya kat sana tengah main lari2 kat field yang hijau tu.. saya sempat jugak dengar DING DONG bgi clock tu ...saya terkejut tau ...!! tapi hepi ...



saya tak sangka sangat bandar KL ni cantik masa malam2 sebab banyak lampu warna warni then mama papa show saya train yang lalu kat atas tu.. ( saya pandai buat TUT TUT..bunyi train ..) .. mama dah pomis saya besar sikit lagi nanti mama n papa nak bawak naik train pulak pi KLCC sebab saya dah bosan naik car jer ... saya kan suka belajar benda baru.. jadi mama kata clever lah !!
ok lah kawan semua.. saya nak take a NAP ni.. nanti mama marah saya sebab after saya abih lunch saya tu .. mama kasi saya dessert, minum susu before NAP then study jap then mama dodoikan saya wit teddy yang saya sayang tu.. Muakkksss kawan2..!! da da da n nite... eh no no no ... emmm tak yah lah wish apa2..

No comments: