Friday, January 2, 2009

masa 1st buffday..episod 10



tadaaaa. !!!!! surprise kan ??!! saya letak pix buffday saya dulu2.. saya dah tanya mama n mama kasi put here so saya kasi lah kawan semua tgok ...
nie masa saya dah setahun ... emmm chumel tak ??!! baju ni lah mama belikan kat saya ! masa tu saya small jer and mama kata nak find sumthing special n cute for me so mama dah jumpa lah ni n ramai orang puji saya tau !!! he he he TQ TQ TQ yer semua !!
topi yang saya pakai tu pun mama yang designed wit mak su saya .. cantik tak? mama memang suka buat benda2 cam ni sebab saya tgok mama saya
bz jer masa ready all stuff during my party .. ada door gift mama buat sendiri n cantik sangat !!! mama buat cookies !! and mak su saya help mama wrapped the present for those yang menang dalam games ... mama ada kata games masa party saya tu mama yang source but tak banyak buat bcoz saya still small sebab mama nak wait saya big kit n baru saya can join the games... he he he so excited !!!
aaaa.... cake tu nampak tak ??!! nyum nyum... sedap sangat ke
k coklat wan uda saya buat ( wan uda tu mak cik mama lah ) dia buat kek tu untuk saya n cupcakes gak ... but mama tolong decorate atas kek tu jer wit candies ...saya suka sangat !!!! mama buat only for me !!! sian mama saya sebab tired !!!
FOOD lak nenek yang masak ... mmmmm nenek masak mee hoon sup sebab ramai kawan saya tak makan spicy food so nenek masak menu tu .. mmm ada lah laie kuih2 lain tapi tak ingat lah..
aaaa... lagi kan masa saya nye party tu mak su pasang lagu saya suka ...
meriah sangat !!
saya pun tak sangka mama n mak su penat buat semua ni hanya untuk saya yang chumel nie....
tak pa saya pomis if dah besar nanti saya will help mama n mak su k ..!! dan saya bawak depa pi jalan2 k ..sayang sangat !!!
nak tau y mama n papa pakai OREN !!?? sebab mama buat theme party saya tu OREN & PINK so all frenz saya datang wit that color ... pas tu mama ada buat best dress g
ak ..

kawan saya ada dapat crown sebab dia menang best dress 2008.. untuk BOY = baby FARIS ( anak kawan mama aunty Nura ) untuk GIRL = kakak Victoria ( neighbour saya )

so mama ada kata insyaallah if papa ada rezeki nanti , mama nak buat untuk saya but tak sure buffday yang ke berapa sebab mama n papa bz.. so saya faham lah... alah saya tak kisah asalkan waktu buffday saya tu mama n papa ada wit saya ...!!

No comments: