Tuesday, February 24, 2009

22 bulan ker..?episod 18.

Cakkkk!!!

! ME ME ME !
  • saya nak amm ( makan ) sendiri.
  • suka duduk adult chair..!! ( don't want baby chair !! ).
  • Plate, Bowl, Fork, Spoon, Cup, Glass ( i know to use it ).
  • Word baru saya = towel,sorry,circle,bunny,square,plane,Cikgu, Teacher, Don't ,Pak Alang, Hello , Piano, Mad,Boleh,dinner, Flower,Sock, mandi,CD, table,grass,eyes, puting ..eeee..banyak lah !!
  • suka dancing and singing..
  • scared wit spider and lizard ...!! ( shh..mama pun scared wit lizard !).
  • always nak study before nap time and sleeping time..
  • know how to playing wit small puzzles..
  • dan pandai kemaskan all toys saya ..!
  • everytime mama snap photo..saya nak tengok..!
  • Go superMarket ...saya tau ada fish,chicken,fruits, vegetables ..!
..saya pun dah lupa..banyak lah saya dah tau untuk umur saya yang 22 bulan ni..nanti saya tanya mama yer..
apa pun saya tetap small baby untuk mama n papa saya!!
pssstt...!! kan ari tu saya dah kata kat papa n mama belikan toys n shoes baru.. he he he, saya dah ada..!! Dolly ..!!sports shoes and fews pyjamas sebab saya dah big gal n all saya
punyer stuff semakin small..!!

TQ papa mama..muakksss!!

No comments: