Tuesday, February 24, 2009

ikut mama shooting.episod 19!



ni lah mama saya..!!cantik tak..?! alah kan kekawan dah tengok pix mama saya yang dulu2..he he he ada tak saya macam muka mama saya..? emmm...ada kan? kan kan..? sebab saya nak pretty like mama saya, sebab saya dengar papa kata mama pretty..!! saya pun kata !! alah kawan semua ni..kita mesti lah puji mama n papa kite sebab mereka sayang kita..!! jadi kena lah kita bangga dengan mama papa kita kan..?!! dulu mama kata masa mama kecik2 pun ..mama kata nenek saya pretty...emmm..jadi...saya pun nak buat sama macam mama..!!
OK OK OK..saya nak citer dengan pix kat atas ni, masa ni saya kena ikut mama pegi studio kat karangkraf sebab mama ada shooting lah.. emmm tak tau untuk apa, nanti saya tanya yer..OK OK OK sambung balik...selalunya kalau mama ada hal dengan keja mama..saya kena tinggal wit mak su ain saya, tapi kali ni saya terpaksa ikut mama sebab mak su kena balik bentong ada hal, jumpa pak alang saya kat sana..tu yang mama bawa jer saya..!!
Tapi....besttttt!!!! saya jumpa ramai aunty and uncle kat sana, semuanya baik and semuanya babysit saya..masa mama kena make-up and posing depan camera pun saya good gal jer..!! saya suka lah ikut mama saya that day..tapi mama kata tak boleh bawa selalu...itu pun mama bawa sebab mak su saya tak da, if tak saya tak dapat tengok mama saya buat keja..
saya suke tau posing depan camera, if mama buat macam2 style jer.. saya ikut ..he he he .. tapi mama n papa pesan kat saya kalau dah besar nanti jadi Doktor ...tapi...saya macam suker jer keja mama tu, macam citer aunty black dalam TV shows mama suker tengok tu.. emmmm.. apa yekk...??alah yang kakak2 yang dalam TV tu nak jadi model terkenal...alah....emmm.. tak tau lah!!tak pa nanti saya ask mama k..!

No comments: