Thursday, April 2, 2009

ada basikal ..episod 24!


ni lah basikal saya..!! papa yang belikan..emmm sebab saya nak main sangat, saya tengok abang n kakak kat sini semua ada basikal ..sebab tu lah papa belikan untuk saya..!
he he he tapi saya tak pandai kayuh lagi lah kekawan sebab kaki saya ni sampai sikit jer..
but mama lah yang always help saya untuk round2, kadang2 papa tolong tolak kan if basikal saya dalam rumah .. kalau kat luar tu, mama yang bawakan saya round2 waktu petang n saya pegi main playground !! he he he..mama saya kata mama suka bawak saya pi jalan2 sebab dia boleh bersenam..!
shhh...diam tau !!
tak pa nanti kalau saya dah big gal sikit, saya boleh kayuh sendiri n mama saya tak payah nak tolong tolak kan lagi untuk saya !! emmm basikal saya tu ada dua basket .. saya suka letak dolly, toys n saya punyer drink..he he he mama saya pernah bising kat saya sebab too much toys kat dalam basket tu..! sebab tu saya keluarkan sikit from basket tu..! tapi saya sian kat toys saya tak dapat ikut saya pegi round2 sebab tu saya nak bawak jugak !.. sori yer mama !!
kalau after pegi round2, mama always wash saya punyer basikal tu sebab takut nanti ada dirty.. sebab sometimes saya nak main kat dalam rumah pulak !!.. sian mama !!
emmm...kekawan semua mesti dah aa basikal jugak kan..! seronok kan ??! saya suker sangat main basikal saya ni..TQ TQ PAPA n MAMA !!
ok lah kekawan sebab mama dah panggil untuk snack time ..!!
nyum nyum nyum !!

No comments: