Thursday, April 23, 2009

kasut saya dah HILANG!..episod 27




...shoes ni lah saya dah tak da..! hanya left one sajer.. n saya sedih lah jugak sebab dulu mama always pakaikan shoes nie.. tapi NOW dah tak da n only left one n saya saw mama put dalam almari shoes..! emmm.. maybe terjatuh masa saya kat IKANO.. heran kan..? sebab..kekawan ingat tak masa dulu .. alah saya ada citer yang Brown Teddy saya tu hilang kat IKANO jugak.. emmm.. IKANO ni..y tak nak fren wit saya ..?! saya tak kacau pun dia..!
saya syak shoe saya tu jatuh masa tertido.. tapi saya dengar mama ada cakap wit papa saya ... time saya tido dalam stroller..saya tak pakai shoes..! emmm.. maknanyer.. mungkin papa or mama yang buat terjatuh masa nak simpan stroller saya dalam bonet keta mama tu...
yer lah.. kan saya punyer stroller ada poket kat bawah seat tu n mama always put anything inside poket tu.. emmm.. maybe terjatuh lah tu..!
sian... sian.. sian... shoe CUTE saya tu n tak tahu lah siapa yang jaga dia nanti..?! psttt...! kawan2 jangan lah fren wit IKANO..! always saya punyer barang terjatuh kat sana..shhh...!! jangan kasi tau mak su ain saya sebab dia suka pegi IKANO tu.. emmm... y yer..?! mama pun suka...!
tapi mama dah pujuk saya dah.. dia kata nanti papa n mama saya will beli yang baru n yang hilang tu .. mama will keep sampai saya dah besar buat kenangan..!

TQ mama...!

1 comment:

a . i . n said...

hehe..
cian iva ilang shoe..
isk..
noty erhh ckp xnk kwn ngn ikano..
tu favorite place maksu ok..
hehehe..