Thursday, April 23, 2009

flying wit mama..episod 28

flying wit aeroplane..!



..dah masuk kali ketiga tau saya naik aeroplane ..! kekawan lupa yer..?! kan saya citer masa dulu..masa saya dalam tummy mama..! lepas tu masa saya enam bulan, masa saya baby yang small lagi tu...dan, ni pulak masa saya flying wit mama jer n papa saya tinggal..he he sian papa saya..! alah.. papa tolong sent jer kat airport tu n tengok jer saya n mama jalan pegi kat aeroplane yang besar tu..! mula2 saya scared tau bunyi bising enjin tu..! tapi mama saya sayang sangat saya..dia tolong close kan telinga saya sebab dia tengok saya scared ..!
masa tu kami nak pegi Penang lah..jumpa nenek n atuk saya ..! sebab mak su ain saya ada kat sana..and papa pulak ada hal n kena keja pegi Kuantan, mama lah kata kat saya ! sebab masa dalam aeroplane..saya heran..y papa tak naik..? sebab ada uncle lain duduk sebelah mama..emmm..saya tak suka but uncle tu baik mama kata..! sebab dia sian kat saya duduk kat atas mama, jadi.....dia duduk kat tempat lain...emmm.. baik lah uncle tu..! TQ yer uncle yang saya tak kenal..!
saya good gal mama kata sebab tak cry pun naik aeroplane tu, siap study, makan cookies n minum jus!! kakak kat dalam tu.. cantik2 tau..! he he he .. shhh...mama saya asyik tengok jer..sebab dulu kan mama suka jadi pramugari masa kecik2..! jangan kasi tau mama..!
sampai Penang...nenek n mak su saya jemput kat airport.. he he saya n mama penumpang yang terakhir ..sebab mama nak kena dukung saya turun tangga tu..then kakak cantik tu help mama angkat beg saya ..! TQ kakak cantik..! lepas tu ada uncle kat bawah tu help mama jugak angkat beg saya sampai kat dalam airport tu...semuanye baik kan..? saya suka lah kakak n abang tu sebab tolong mama saya..! sian mama...nak kena dukung saya ..
tapi dah masuk kat dalam airport tu..mama suruh saya duduk dalam trolley.. saya pun be a good gal sebab sian mama saya dah penat ..!TQ mama !...
nanti saya nak ajak mama
saya naik aeroplane lagi n this time papa ada..!
saya suke duduk kat window sebab nampak clouds..and lampu banyak..
emmm... macam mana boleh terbang kan..?!
nanti saya ask papa..! ok ok bye.. saya nak pegi ask papa..!
good nite yer n jangan lupa wash your hand n wash your feet before sleep..!
he he he .. sebenarnya itu saya tiru mama punyer pesanan everytime saya
nak masuk tido..!
muaakkkks..!


1 comment:

a . i . n said...

a'ha i was looking for u once mama messaged yg kamu berdua dh smpai penang..
pastuh iva lari2 masa nmpk maksu..
luv u my small baby...